Då va påsken över

Och vilken bra påsk det blev. Vi åkte hemåt redan på söndagen, efter lite härligt golfspel på Forsbacka. Även Sebastian fick spelat lite. Delikat påskmat med hela tjocka släkten fick sedan avsluta vistelsen.

Väl hemma har vi haft en riktig slapp dag. Hade vädret vart bättre hade vi fixat i trädgården, men istället höll vi oss inne och gjorde ingenting :) på kvällen firade vi ut påsken hos annemi&christer och töserna fick badat lite. Tänk så kul det kan vara att plaska! Kanske får jag ta mig i kragen och släppa tanken på bikini, och faktiskt åka till badhuset!

( För mina vänner med barn vill jag tipsa om en stoor barnloppis på lördag! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0