Trötthet

De senaste dagarna har jag lagt mig för att sova redan vid 19-20 tiden. Jag behöver all sömn jag kan få nuförtiden för vissa nätter är helt hemska. Häromnatten sov jag knappt nånting utan bara vände och vred mig och tillslut gick jag och la mig i theos säng. Dagarna är långa, även om jag inte jobbar lika intensivt längre. 


Idag har lova haft dansuppvisning efter en termins träning. Hon har missat 5 av 12 gånger pga Thailand och sjukdom, så vi var lite nervösa hur det skulle gå. Men det gick hur bra som helst! Klister i hjärnan har den lilla damen. Dom är ju så söta dom små när dom dansar runt framför säkert 200 personer. 


Vi håller oclså på att vänja oss vid lovas glasögon. Hon är själv väldigt stolt, men när hon är trött så kan hon bryta ihop över att hon inte vill ha dom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0