Vab i vårsol

Idag vändes planera upp o ner när lova fick hög feber och så kraftig huvudvärk att hon kräktes. Det blev så klart vab, och dagen kunde ju inte blivit skönare, när vårsolen tittade fram. Hon piggnade på sig på förmiddagen efter lite febernedsättande, så vi cyklade till återvinningen och sen solade vi på framsidan. En filt, lite piknik, lego och papper o pennor i solen = mys. Katterna höll oss sällskap, även dom älskar att sola. 

Jag kan ändå inte låta bli att känna mig aningens borttappad när dagen inte blev enligt plan. Lite stressande när jag egentligen behövde vara på jobbet. Men det löste jag på mitt vanliga sätt: städa skrubba och tvätta. Vårat sovrum fick sig en ordentlig omgång och även golven på nedervåningen skrubbades och skurades. Det doftade klorin så det stod härliga till :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0