Nytt för mig

Lova var hos tandläkaren häromdagen, på rutinkontroll. Visst har hon varit där både en och två gånger innan, men detta var första "riktiga" besöket. De undersökte noga tänderna med "verktyg" och hon fick sen bananlack. Hon var otroligt duktig och lyssnade på instruktionerna och klarade allt galant. Det tandläkaren sa som gjorde mig lite frustrerad, var att vi borstar med helt fel tandborste. Är det något jag är stolt över så är det hur noga vi faktiskt borstar barnens tänder. De har varsin batteridriven eltandborste från Oral B så att det blir ordentligt gjort. MEN tandläkaren kunde alltså se att det var en batteridriven variant vi använt, vilket tydligen inte ens går att jämföra prestanda. Den ska va uppladdningsbar! 

Detta var definitivt nyheter för mig, så nya tandborstar fick det bli! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0