Lördag på jobbet

Det känns inte riktigt som helg, trots att mello skrålat ur tvn ikväll & barnens godispåsar ligger lite överallt på golvet. Tidig morgon blev till en lång och intensiv dag på jobbet. Lördagar på Lidl linnegatan är definitivt krävande, men tiden flyger iallafall! 

Frans vann mello, surpriiiise. Jag ville att Wiktoria skulle vinna, men Frans är ju väldans söt att titta på så det gör inte så mycket. 

Hemma ligger fokus på att hitta en bil. Varje ledig sekund surfas blockets senaste inlägg. Vad ska man välja?? Det är en djungel verkligen. Jag totalvägrar Renault och Saab och inte alls förtjust i Volvo. Just nu är jag lite sugen på både Kia ceed och Ford focus faktiskt. Vi får se vi får se. Jag har ju en man att deala med dessutom. Jag anser dock att han förlorade sin rätt att tycka till när han krockade passaten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0