Ny vecka nya tag

Igår fick vi träffa en alldeles liten ljuvlig Sigrid på 5 veckor. Så gosig så man blir tokig!!

Men på tal om bebisar och tjocka magar (inte för att mamma Sofia hade ens tillstymmelse till mage hur nu det gick till).. Imorgon eller onsdag kommer mitt lilla start kit på posten. Min kickstart tillbaka till livet bortom ontttigheterna. Jag har egentligen aldrig trott på pulverdieter och sånt tjafs, MEN så länge jag inte har tid att träna så behöver jag en ordentlig genomkörare i kroppen. En ordentlig utrensning! Iallafall så kommer jag att använda mig av Apotekets märke Modifast. Framförallt för att jag faktiskt tycker att det är gott! Till skillnad mot skiten man kan köpa på mataffären så är dessa goda, och jag litar mer på Apotekets gallringar av onödiga tillsatser än vad jag litar på livsmedelsbutikerna. Nutrilett och naturdiet och att vad dom heter, dom smakar mjöl och konstgjord sötad skit rent ut sagt! Mer om detta när jag fått min leverans 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0