Dag 1

Dag ett, eller iallafall halvt! Idag hämtade jag ut mitt stooora startpaket med Modifast, knappt så jag orkade bära själv! Planen är att äta 4 Modifast-måltider varje dag och ett mål på kvällen á 100-150kcal. Alltså lite minikeso, minimorötter, vattenmelon eller annat smått mest för att få tugga och få variation. På helgerna kommer jag eventuellt äta ett mål mat med familjen på kvällen, men då välja bra mat. 

Idag inledde jag med potatis & purjolökssoppa, vilken till och med barnen verkade gilla för dom smakade för fullt! Till kvällen blev det en chokladpudding! Förvånansvärt god. Inte alls sådär mjölig som andra, och framförallt exakt samma konsistens som vanlig pudding! Imorgon ska jag prova kaffe och banan shake!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0