Helg?

Mörbultad och mentalt slut är passande beskrivande ord ikväll! Jag åkte hemifrån 05 imorse och var hemma runt 18.30. Låång dag med en mängd hinder och utmaningar. En av våra butiker har byggts om och idag var "nyöppning" med ett otroligt tryck på kunder. Det finns väl sisådär tvåhundra olika arbetsuppgifter att ta tag i som ansvarig på plats, men med endast två armar, kort om personal och kunder överallt så blev det alltså en rätt så stressig dag. Huvudvärken gör sig påmind och jag måste verkligen sova! Klockan ringer lite efter 04 igen och jag gissar att det blir en minst lika intensiv dag imorgon. 
Godnatt!!! 


Hinner knappt sätta ner rumpan i soffan innan Doris kärleksattackerar. Sebastian får passa upp på mig med diverse ätbart, jag har ju inte hjärta att slänga bort henne när hon längtat så efter mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0