Sortera

Det blev för jobbigt. Jag var tvungen att gör något åt städmanin, innan jag skulle sprängas. Så idag tog jag mig an Lovas "kattvind"/garderob. Där har skit samlats sen vi flyttade in. Ut med allt, sortera och slänga, sen ordna allt som fanns kvar i barnens leklådor. T har nu en låda med mat till hans kök, en låda med djur, en med verktyg och en med bilar. Lova fick en låda utklädning, dockor med tillbehör, tågbanor och böcker. I kattvinden är det numera prydligt sorterat och uppställt så att man kan komma åt allt. Även deras kläder fick sig en omgång. Ut med allt som är urvuxet = en hel del för Theo som växer så de knakar. 104/110 har ungen på kläder nu, 2år o 3mån gammal. Imorgon ska jag upp på vinden o sortera. Konstigt de där, plötsligt mår jag mycket bättre :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0