Min stora donna

Jag vill knappt skriva detta för att inte jinxa det, men nåt underbart har hänt. Som jag skrev innan så har vi inget internet = ingen iPad = ingen Netflix för barnen heller. De tittar för att varva ner när vi gör välling på kvällen. Lova sa då igår "mamma jag vill sova själv idag, sätt bara på min godnattmusik". Hon la sig i sängen, pussade godnatt och somnade helt själv. Kunde knappt fatta de. Visst kan vissa familjer vara lyckligt lottade med barn som alltid somnat själv, men på snart 4år så har det ALDRIG hänt oss. Vi ska alltid ligga brevid och sjunga eller bara mysa tills dom somnar (20-30min). Och ikväll gjorde hon precis samma sak igen. Somnade själv i sitt rum med stängd dörr och musiken på. Hallelujah!!!! 


Sen har vi denna killen. Som är en helt annan historia. Idag somnade han 21.30 efter 2,5h bråk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0