Lillfredag

Det känns som fredag idag. Imorgon är det ledig dag för oss alla och även fredag lördag & söndag. Det var längesedan känns det som! Ofta jobbar jag iallafall en dag på helgen eller så är det nåt annat som gör att vi inte får en vanlig helg. Farmor & farfar kom på middag och det serverades grillade hamburgare med goda tillbehör. Mums! Lite för fett för mig kände jag i kroppen med en gång, men efter ett riktigt hårt kvällspass på gymmet så känner jag mig lättare i kroppen. Jag har fått in en riktigt bra rutin på magövningarna och jag känner att det ger resultat. Idag gjorde jag bland annat 2x100 situps och 100 squats utan vila, statiska magövningar med skivstång och vikter och lite axlar. Ingen cardio. Aldrig cardio! 

Närbild på nya fönster:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0