Kämpa!



Även idag dödade jag magmuskler en stund på gymmet. Det känns roligt när jag märker resultat och jag ser hur jag orkar mer och mer och tyngre. 

Dagen har annars spenderats helt o hållet med husfix. En av oss har konstant grejat medan den andra spenderat tid med barnen. Dom har lekt med kusinerna, hjälpt till att handla på Ica, lekt med grannarna på gården och cyklat runt = nöjda barn. Snickarna har varit här i stort sett hela dagen. De har avslutat alla projekt förutom listerna i barnens rum. Vi har alltså kunnat påbörja målandet av framsidan nu när alla fönster och dörren är på plats med tillhörande fönsterbleck och lister. Såå skönt! Här kommer en sneakpeak: (vinrankan har monterats ner tillfälligt för att kunna måla bakom)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0