Helgens slit

Det blev en bra helg rent renoveringsmässigt. Vi har målat och grejat en hel del. Baksidan är helt klar. Halva gavelsidan är helt klar och övre halvan är en strykning kvar på. På framsidan har jag målat två väggar, och inväntar nu att fönstren och dörren blir bytt innan jag målar resten. Snickarna hade en ledig dag idag, så deras arbete fortsätter imorgon. 

Lova råkade ut för en olycka idag lilla hjärtat. Som om de inte vore nog att hosta tills hon kräks två gånger denna helg. Kusinen råkade kasta ner en tung skiftnyckel rätt i ansiktet på henne, uppe från trädkojan. Ont och blod och orolig mamma. Där är sista stället man vill ha ett ärr :( det är tejpat iallafall och hoppas det ser fint ut imorgon, annars får det bli farbror doktorn. 

OBS. För övrigt fungerar numera inte ljudet och mikrofonen på min telefon. Så jag kan inte prata i telefon och hör inte när det ringer eller smsar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0