Händelserika dagar

Fullt ös på blåklockevägen! Igår var jag på möte och lunch med sebastians morbror som jag jobbat lite åt på kvällarna. Sen direkt till möte med butikschefen i Lerumsbutiken. Väl hemma gav jag mig ut på en löprunda för första gången på väldigt länge. 8km klarade jag!! Trött var jag men såå nöjd att jag tog mig runt levande :) 

Sent på kvällen kom lillasyster Sofie hem från Australien, så just nu ligger barnen o myser med henne i soffan framför bamse. Lyckliga barn!!

Idag har det varit butikschefsmöte i Lerum och hela kvällen och natten kommer gå åt till att plugga inför tentan på lördag. 


Jag är också grymt nöjd att jag lyckades klämma mig i mina strl 26 jeans som inte passat sen förra året. De va tight men det gick, trots att jag väger 4kg mer än förra året! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0