Gråa dagar

Här finns inte så mycket nytt att berätta. Jag har pluggat i två dagar och börjar känna mig lite stressad inför tentan om 3,5vecka. Snickarnas bil fick stopp på motorvägen så idag stod det stilla i renoveringen, men jag hoppas att det är back on track imorgon. Allmänt i familjen så är våran största utmaning just nu våran älskade son. Han är ett monster. Japp, monster!!! Tidig 3års trots och mitt i detta så försöker vi avvänja honom vid att sova på dagen. På helger hemma går det kanon, men på förskolan låter dom honom sova och han röjer till kl 22 här hemma varje kväll. Man blir lite trött på det tillslut. Sen är han iofs världens goaste ibland när han sitter o myser i soffan på kvällarna. Så mycket kärlek han kan dela ut, om han bara vill! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0