Det finns inget dåligt väder

Bara dåliga kläder :) 

Idag har jag lerat ner mig från topp till tå i ösregn. Jag blir så trött på att regnet förstör våra planer med att måla huset, så jag klädde på mig varmt och en regnjacka och gjorde det andra som skulle göras. Resultatet får ni nog se imorgon! Sebastian fick ställa sig på stegen och måla när jag la barnen eftersom regnet såklart va borta lagom till skymning. Imorgon hoppas vi på mindre regn! 

Positivt är att våra hantverkare är otroligt snabba och duktiga. De rev tvättstugan igår och idag har dom hunnit handla material, sätta nya gipsväggar, sätta tak och spottar, dragit om rören och kaklat mer än halva badrummet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0