Variation

Jag ska försöka varva mina inlägg och dela med mig av både min vardag och min intensiva träning. Jag vet ju inte vilka ni är som läser och vad som intresserar er, men det börjar bli riktigt många nu! Roligt!! 

Idag var stängningsdag på förskolorna här, så efter att ha ändrat om jobbschemat lite så fick vi en mysig ledig dag tillsammans jag och barnen. Äntligen fick vi träffa Louise och Gabriel för en dejt på leklandet i Kållered. Barnen röjde runt i rutschkanor och studsmattor, hinderbanor och bollhav. Det är så roligt att lova tyr sig till Gabriel och tillome ibland kallar honom sin kusin. Dom har ju trots allt känt varandra sen tiden i magen och en hel föräldraledighet ihop. Dagen avslutades på bästa sätt när kusinerna Ebba och Otto kom på besök! Gissa om lova var nöjd!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0