Skön feeling

Jag är otroligt trött idag, men på ett skönt sätt ändå. Klantig som jag är (!!) ställde jag klockan fel imorse, då sommartiden förvirrade mig vid läggdags. Jag gick alltså upp kl 04 för att jobba när jag började kl 08. Typiskt!! Jag är igen så tacksam för att träningen går framåt. Jag känner mig inte längre svullen och plufsig och ångesten över hur jag lyckades förstöra min form totalt i januari & februari börjar släppa lite. Imorgon är det 30 av 90 dagar på tävlingen och jag ska mäta och ta kort. Kanske visar jag er någon bild :) 

Lova har idag varit på Djungelboken-teater i stan med sin kusin, farmor & farfar. Hon kom hem helt fylld med nya intryck och berättade om alla karaktärerna och den läskiga tigern. Det är så roligt att se hur uppskattat det är att få komma iväg med sina kära och slippa få vara storasyster varje sekund av dagen. Bara vara Lova och få umgås med sin älskade Ebba! Även Theo har fått njuta lite av lugnet och odelad uppmärksamhet från mamman och pappan. (Även om pappan är den populära alla dagar i veckan, och mamman just nu är bad cop i hans trotsperiod)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0