Konferens

Så de två senaste dagarna har spenderats i Globen, Stockholm. Lidls största satsning någonsin på butikschefer! Vi flög upp och anlände till konferens i stor sal. Påkostat, spexigt och väl genomfört måste jag säga. Chefer av alla rang bjöd på sig själva och visade personligare sidor. Powerpoints & föreläsningar varvades med spex och underhållning. Lunch, trerätters middag och en väldig massa fikapauser blev det! På kvällen bjöds det på underhållning, liveband och dans. Vinet flödade och allmänt så var det väldigt go stämning. Lyckat får man väl sammanfatta det hela. Trött och med många nya inryck och nya möjligheter, lägger jag mig nu för att sova! 







Och just de ja!! Bästa överraskningen var att mannen min spikat klart HELA taket hemma. Alla tre sektioner! Såå underbart!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0