Gamle mannen

Ledsen för frånvaro här, men helgen har varit fullt upp varje sekund! Lång historia kort så fick vi lite egentid på lördagen för att fira Sebastian själva. En stund på stan liksom. Vad han inte visste var att dagen var planerad i minsta detalj. Vi shoppade först, en ny kostym bland annat. Sen blev det fika på avenyn. Passande nog hade jag bokat bowling på hard rock precis när sista slurken kaffe var uppdrucken. 4-1 till mig i serier. En mycket viktig vinst, och födelsedagsbarnet var otroligt barnslig och frustrerad över detta till min förtjusning :) efter detta tog vi en drink vid kungsport. Sebastian fick välja restaurang helt själv. Eftersom jag känner honom väl, så valde han La sombrita (båten), men han var lite orolig då det såg fullt ut. Passande nog hade jag redan dagen innan bokat bord till oss där, precis den tiden. Underbar delikat paella Valencia som jag rekommenderar alla dagar i veckan! Där fick han sedan ett kuvert med grattis från min mamma och pappa. "Grattis ni ska fira med en natt på gothia Towers med skyroom på våning 26". Där hade jag dagen innan lämnat in våran väska så allt var packat och klart. Vilken utsikt!!! För att snabbspola så blev det söndag, fika hos Eivor ovh Bengt och till sist överraskningsmiddag med våra familjer hemma hos min mor o far. Detta hade han inte alls anat, vilket var extra roligt :) en bra helg med andra ord!! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0