Game on!



Idag är dagen med stort D. Äntligen är det dags att dra igång! Matlådorna är preppade, alla kosttillskott inköpta. Bring it on! Jag har nu 90dagar på mig att göra det bästa av mig själv. Tro mig när jag säger att det behövs! När jag förklarar för folk att jag har liksom gått upp 4-5kg (tror jag, invägning blir senare idag) så fattar nog inte alla att jag menar allvar. Jag känner själv att kroppen är "förstörd". Jag har ökat i fettprocent nåt otroligt på bara en månad, visserligen medvetet, men det är ändå jobbigt mentalt. Så denna dagen har jag längtat efter! Efter jobbet så ska jag göra en bodyscan och få exakta mått på fettprocent, vikt, mängd vätska och muslelprocent i kroppen. Spännande! Mer om mitt matupplägg senare, nu måste jag åka till jobbet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0