Första veckan avklarad

En riktig skithelg är avklarad på många sätt. Mår inte mitt bästa kan man säga, men försöker fokusera på det positiva. Första veckan är avklarad och därmed dags för vägning och mätning av resultaten. Jag har kissat floder under veckan som gått, så kroppen har släppt ifrån sig otroligt mycket bunden vätska. Vågen sa minus 3kg. Magen mätte 4,5cm mindre och låren 4cm mindre. Underbart med resultat, även om jag vet att det snabbt kommer plana ut när kroppen inte är lika mycket i chock av dieten. Kosten känns bra och jag har följt den till punkt och prickar, förutom att jag åt popcorn som lördagsmys. Jag är trött och tröttare än på väldigt länge, då det blivit lite sömn och mycket jobb. Idag jobbar jag på Lord of the Dance på Lisebergshallen och efter kanske 4h sömn är det dags för Lidl 7-15. Bara att bita ihop och kämpa! Hoppas ni haft en bra helg allihopa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0