Life goes on

Nu har jag precis skickat in bilderna till sommarformen 2015. För att summera: jag har ändrat min kropp. Inte alls så som jag hoppats och jag känner mig lite besviken. Men hälsan måste komma först. Medicinerna jag äter verkar påverka mig mer än jag hoppats. Men jag behöver dom, så några extra kilon får vara okej. Just nu väger jag 61kg. I princip hela förra året var min normalvikt 58 och som lägst innan bröllopet låg jag på 55. Alla dessa kilon märker jag självklart av, både i utseendet och på mina kläder. Men jag kämpar på. 

Jag har fått in bra rutiner nu när jag jobbar. För er som inte hört innan så ska jag tillbaka som butikschef i september efter våran resa till Santorini. Fram till semestern så hjälper jag till i linne och i Lerum och det blir iallafall 5 dagar i veckan fram till V28. Iallafall: jag äter hallonkvarg med keso och varma blåbär på morgonen. Gott och mättande. Till lunch äter jag hallonkvarg & banan och kanske några skivor kyckling. På eftermiddag blir det lite olika beroende på vad Sebastian och barnen äter! Jag försöker träna 5 dagar i veckan. Så ser mitt liv ut nu helt enkelt. 

Imorgon blir det nog bananpankakor som kvällsmål, det har jag varit sugen på länge nu! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0