Vab med dunder o brak

Igår skulle jag jobbat, med inventeringsuppföljning dessutom. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. En liten magsjuk Lova behövde sin mamma hemma. Det konstiga är att när morgonen kom var allt som bortblåst. Pigg och glad med god aptit. De två små rackarna går varandra på nerverna här hemma när de bara får sitta inne. Idag tror jag iallafall vi går ut o leker lite på någon lekpark för att rasta tristessen. 
Jag har drömt mardrömmar hela natten eftersom lillemannen än en gång lyckats skada sig. Han är helt otrolig :( igår vände jag ryggen till för att hämta deras tallrikar med mat. Då lyckas han sätta sig uppe på ryggstödet på triptrapstolen. När jag vänder mig om ser jag honom falla baklänges med huvudet före ner i golvet. Det känns som hela förloppet gick i slow motion. Usch jag ryser när jag tänker på det. Iallafall, det gick bra och han kommer undan med ett blåmärke eller två, och några minuters gråt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0