Oväntat mys

Idag jobbade jag morgon och kom hem lagom till att Sebastian lämnade hemmet. En något oväntad syn när jag kommer bärande på matkassar och ser honom genom fönstret i bar överkropp, hängandes gardinstänger. Klanten har lyckats riva ner vår 5-6 meter långa gardinstång när han skulle raka sig utomhus. Iallafall for han iväg till jobbet och jag plockade fram skolböckerna. Lagom till kaffet ringde dagis och det var bara att hämta hem grynen. T har varit lite konstig i magen, så dom var oroliga för magsjuka (igen). Falskt alarm även denna gång. Vi fick helt enkelt en mysig dag tillsammans. Satte på Disneys Modig på tvn och båda barnen satt lutade mot mig i soffan genom hela filmen. 




Sist men inte minst fick vi besök av populära Oskar. Eller lovas Oskar som han också heter. Det är bara Oskar och Bahar av alla som får denna special treatment. De springer och kastar sig i famnen på dom, kramas och gör sig till. Trots att dom inte träffas så ofta. Annars är de ofta lite blyga i början oavsett vem det är. Det är kärlek det!



(Ursäkta tom vägg, jag håller på att hänga om alla tavlor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0