Nya tag mentalt

Huvudet snurrar, det är mycket att tänka och fundera över just nu. De tar tid och energi att anmäla theos ärr till de olika försäkringsbolagen, pappren man fyller i är ju rena djungeln ibland. Fick veta idag att hans ärr i ögonbrynet också kan anmälas till försäkringen via sebastians jobb, trots att den inte ens var tecknad när olyckan hände. Det var positiva besked då Trygg-Hansa gav honom ganska mycket för samma ärr. Sen snurrar funderingarna om huset. Just nu håller vi på med köksön och färdigställer den. Huset ska målas om, och fönstren i åtminstone köket ska bytas. Paneltak ska sättas i vardagsrum och kök och lister på både över och undervåning saknas. Det ständiga pusslet med förskola jobb och skola håller mig och min kalender sysselsatt om kvällarna. Och snaaaaaart börjar min utmaning. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag börjar få panik. Jag måste träna snart och framförallt äta rätt!!! Jag håller på att bli en pösmunk både kroppsligt och mentalt. Får bli en detox för att få ut alla gifter och hemskheter. Följ gärna min lilla resa här. Ska försöka visa hur jag tränar och äter och vilka resultat det ger. 90 dagar har jag på mig. 90 dagar att förändra min kropp. Bring it on!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0