Mello avklarad

Ännu en jobbhelg är avklarad. En intensivare variant denna gången. Melodifestivalen kom och gick med många glada människor och fullt upp i försäljningsståndet. Barnen åkte till Åmål med sin mormor och morfar eftersom pappan i huset skulle hitta på hyss och svänga sina lurviga på en svensexa. Det är väldigt skönt att ha mina små hemma igen, då det blev tårfyllda samtal med en ledsen tjej som bara ville ha sin mamma. Usch usch. 

Ny telefon har jag numera, så härmed ska jag försöka bli bättre på att dela med mig av bilder. Jag och mannen har haft en mysig dag i väntan på våra små. Promenad i solen till affären, inhandlat god frukost och avnjutit den och fika med tända ljus. Jag har hunnit med att skrubba hela soffan ren från fläckar och Sebastian har satt på handtagen på alla lådor i köksön. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0