Hej världen

Här är jag i min lilla bubbla. Theo har varit dålig, feber och förkyld, samtidigt som jag jobbar 6 dagar denna vecka (varav helgens melodifestivalen blir lååånga pass). Däremellan försöker jag hinna plugga 20h varje vecka som snarare blir 3-4h varje vecka. Att sitta hela kvällarna är inte aktuellt då jag ibland jobbar kväll, och annars är så trött att jag är illamående. Men allt går över, jag har trots allt valt att jobba alla passen och behöver jobba så mycket som möjligt, för att kunna förverkliga alla drömmar i framtiden :) såå nog med gnäll! 

Nu är det februari, och jag längtar lite tills denna tråkiga månad är över. 1 mars ska jag nämligen ta mig an en "fitness-tävling". Tre månaders kost- och träningsschema och fina pengar i prispotten. Jag vill testa hur min kropp svarar på disciplin och hård träning. Jag vill testa om jag klarar det. Det ska faktiskt bli otroligt spännande. Men tiden tills dess är mindre "kul". Jag vet att jag ska väga in mig 1mars och satsar på att väga 61-62kg. Alltså mer än på många många månader. Jag kommer inte heller träna alls under februari, det skulle jag oavsett inte hinna med. Alltså slits jag mellan att snart-ska-jag-komma-i-form och det-spelar-ingen-roll-om-jag-tar-en-bulle-till-under-februari. Det kommer bli riktigt hårda månader och jag kommer inte att vika mig för några kalas eller tillställningar eller vika mig för grupptryck-fikor. Enda undantaget är isåfall bröllopet vi ska på 16maj! 
Nu måste jag sova, upp o jobba snart igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0