Ny resa

Jag börjar redan nu planera min "resa" i januari. Min andra resa i mitt liv. En gång innan har jag lyckats förvandla kroppen mer än bara tillfälligt. Jag ska lyckas igen! Jag känner mig tillfreds med alla kilon, endast för att jag ser fram emot att skaka av mig dom! Tills dess äter jag som en normal människa (pasta, bröd och fett). Sebastian kommer göra mig sällskap på resan, för tillsammans är vi starkare. Vi pushar varandra och anstränger oss för att ge den andre tid åt träning. Jag planerar i mitt huvud hur jag ska äta, vilka olika måltider jag ska laga, hur många kalorier och hur jag ska äta när jag jobbar. Balans är bästa metoden. 




Tills dess som sagt: idag världens smaskigaste grönkålslasagne! Vi äter allt med grönkål denna tiden på året. Pajer, stuvningar, timbaler m.m. Hojta om ni vill ja recept, för GOD är den!! Saftig och smakrik!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0