New high

Jag älskar att vi är två om att lägga på lite vinterhull här hemma. Jag älskar att vi båda är okej med det, och tillsammans kör en omstart i januari. Vi har alltid lyckats bäst när vi gör det tillsammans och prioriterar varandras träning. Januari har alltid givit mig extra energi, inte för att det är en klyschig starta-pånytt-månad, utan för att alla storhelger är över. Allt godis är uppätet och alla bortbjudningar med kalorifällor minimeras. Det enda som händer i januari februari och mars är en och annan födelsedag! All fokus på träning och hälsa alltså!

Här ser ni Sebastian väga sig med Doris. Han var tvungen att väga sig med alla tre för att se hur stor mängd avmaskning dom skulle ha (och för att jag vägrade ställa mig på vågen). Turligt nog stannade den på tvåsiffrigt, men med minsta möjliga marginal... Jag har inte avslöjat något, men 99,9 kg är väldigt nära tresiffrigt :) 



Och sen kommer jag, efter en otroligt god grönkålslasagne. Skönt att veta att magen fortfarande reagerar på samma sätt mot pasta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0