Mammakärlek

Jag har en liten son som är upp över öronen förälskad i sin mamma. Pappa duger inte alls! Han är så go så jag blir helt tokig! Han smeker mitt ansikte när jag sover, pussar mig och vill kramas och mysa mest hela tiden. På morgonen kryper han tätt intill och bara njuter. När jag somnat på soffan klappar han mig försiktigt i ansiktet. MEN.. Nätterna!!! Nätterna tar livet av mig. Han är så mammig så det är liksom inte ens nån idé att Sebastian vaknar. Jag försöker desperat undvika honom för att få sova, men han följer efter mig från en säng till en annan! Jaja, mysigt är det iallafall! Men det förklarar lite varför jag somnar på soffan nästan varje dag, och ser ut som ett lik på morgonen! 





Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Naaw :)

2015-12-28 @ 13:31:13
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0