Fun facts

Roliga fakta om mig & min familj:

Theodor snarkar värre än en fullvuxen man. 

Mitt favoritgodis är romerska bågar och geisha. 

Vi äter alltid lång mysfrukost lördagar och söndagar tillsammans.

Jul är min favorithögtid. 

Jag låter inte mina barn leka med låtsas-vapen. 

Jag hatar att ge katterna blötmat. 

Jag vill ha en sladdis eller två om några år. 

Sebastian älskar att laga mat och baka, när tid finns. 

Jag är den av oss som grillar på somrarna medan Sebastian bakar rabarberpaj. 

Släkt och familj betyder otroligt mycket för oss. 

Lova och Theo sover i samma säng, trots att dom har varsitt rum. 

Våra katter är som våra bebisar, och är minst lika bortskämda som barnen. 

Jag går alltid och lägger mig först, ibland samtidigt som barnen. 

Det är Sebastian som säger förlåt 99% av gångerna vi bråkar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0