Andra advent


Bilden summerar ganska väl även denna helg! Swish så var den borta. Idag blev en sån där slapp slapp dag, där vi sov till 10, åt frukost till 12 och sen vilade lite till. Vi fick ett snabbt spontanbesök av Jennie gabbe och Vincent, men annars ganska händelselös dag. Pyjamasen åkte på imorse och åkte av nu! 

Det känns att det är december, trots att snön inte alls vill visa sig. Dagarna är mörka och frukostarna långa och mysiga. Tända ljus, doften av vört och saffran, adventskalendrar och förväntansfulla barn. Jag tänker pausa min vikt-resa tills 2016 ringts in! Planen från början var ju att kämpa på under november och sluta upp med kaloriräknandet under december. 4kg blev ju resultatet på en månad, så nu kastar jag handduken för en stund. Vem vill gå miste om lussebullar, julbord och choklad i alla dess former? Förra året missade jag allt detta, eftersom bikinin skulle på några dagar efter jul. 

Hoppas ni alla haft en fin andra advent!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0