Varm i hjärtat

Idag har vi grejat lite hemma. Fått ordning på pyntet och installerat en kattlucka i tvättstugan. Katterna vill hittills inte använda den men det ska det nog bli ändring på :)

Vi hälsade också på Eivor & Bengt tillsammans med kusiner och farmor. Det var längesedan sist! Barnen busade för fullt och Eivor hade som vanligt dukat upp alla godsaker man kan tänka sig. Till mig hade hon inhandlat glutenfritt bröd och kakor. Hur underbart?? Att hon ens tänker tanken när hon är på affären, att jag får svullen mage av gluten. Man blir ju rörd!!

Vi fick också erfara hur det kan gå när barnen busar själva. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag klippte håret på Sebastian igår? Det gjorde tydligen intryck på lova. Hon och Ebba hittade en sax och bestämde sig för att frisera sig själva och minsta kusinen Otto. Otto fick snaggad lugg och Ebba fick kortare partier i nacken. Lova klippte av sig en hel del hår, att döma av det hår vi hittade i rummet, men det syntes inte riktigt vart hon klippt. Kanske blivande frisör, vem vet. Arg blev denna mamman iallafall!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0