Sugen på gott

Jag är väldigt sugen på att baka dessa dagarna. Nu har jag återigen suttit och letat recept och inspiration till kommande nyttigheter, och klockan bara springer iväg. I dagarna får det iallafall bli saffrans-ostkaka, havrerutor med blåbär och kanske en härlig kladdkaka som efterrätt i helgen! Det ska vara roligt och gott att vara nyttig! 

Jag känner att jag är på rätt väg igen, efter att ha tappat motivationen ett bra tag. Det går bra på gymmet och jag har hittat en del övningar bland annat med skivstång och vikter, som tar precis på de rätta ställena. Sebastian tränar och äter bra och hela livsstilen här hemma andas hälsa. Vi äter protein och en stor sallad till middag varje dag, förutom idag efter en jobbkväll. Det fick bli hemmagjorda köttbullar och pasta av vita bönor. Även torsdag och fredag blir det jobb för min del, men hoppas hinna baka lite ändå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0