Hemma i stress

Vi har haft en underbar vecka i Egypten med familj och släkt. Lagom varmt i både luft och vatten. Hotellet var otroligt fint och lyxigt och personalen barnkär. Perfekt resmål för barnen ifall man inte har något emot att spendera dagarna på allinclusive hotellet eller vid havet. Byn utanför var ganska sunkig och lite smutsigt. Inte så mycket shopping heller mer än typiska souvenirer. Men som sagt på hotell och strand var det perfekt! Lyckliga och trötta barn längtar redan efter nästa resa, precis som jag gör! Imorgon ska jag ringa Finnair och se till att 14h flyget till Bangkok blir så bekvämt som det går. 

Övrigt så missade jag hela första veckan av min kurs eftersom jag inte hade tillgång till internet. Plötsligt har jag tenta på fredag. Jag måste helt enkelt plugga ihjäl mig fram tills dess!! Natti natt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0