Fredagsmys

Denna veckan blev det lite mer jobb än planerat, vilket gör att jag missar mina små troll några kvällar. Idag hade dom fredagsmys utan mig, men jag blev ersatt med kusiner och faster vilket förmodligen var hundra gånger roligare! Jag kom hem till vårt nya bord som Sebastian ställt upp. Tanken är att vårt underbara stora runda bord ska bli utebord på somrarna och innebord på vintrarna (förutom denna vinter då vi genast vill inviga det nya). Man behöver lite ombyte i hemmet. 

Det var iallafall otroligt härligt att sitta mitt emot varandra, med tända ljus och hög mysfaktor. Vi åt en delikat sallad med lite roliga saker:
Balsamico (och honung)
Chèvreost
Russin
Äpple
Sharon
Avokado
Rostade linser
Valnötter
Och gurka, sallad, tomat paprika förstås

Det blir en kanske ovanlig men väldigt god kombo med söta russin, mild Sharon (smakar typ som mango), syrligt äpple, knapriga linser och valnötter, och smält god ost med balsamico. Prova själva vetja!!




OBS lampan över bordet ska centreras och flyttas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0