Ännu en helg bakom oss

November, huua va fort de gick. De va ju förra veckan jag höll på som en tok med att planera bröllop?? Denna helgen blev ändå väldigt lyckad, trots att jag jobbade både fredag kväll och lördag mitt på dagen. Vi var bortbjudna till mamma och pappa på Halloween-middag. Eller som lova sa "spök-kalas". Hon hade rätt för när vi knackade på möttes vi av två utklädda värdar med peruker och läskiga kläder. Vimplar, pumpor, tända ljus, skelett, spindelväv och spindlar i hela huset. Jag tycker att vi gör det till tradition helt klart! Barnen busade och höll låda och slocknade först efter plockmat, förrätt nummer ett och förätt nummer två. Det var inte svårt att få ner även middag och efterrätt då maten var så god, men mätt var jag hela söndagen efter kan jag lova!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0