Nya tag och nya rutiner

Nu är sista månaden innan bröllopet snart här. För mig betyder det ändring i kosten och mer disciplin. Räkna kalorier, huuua va tråkigt men det måste göras! Denna helgen blev lite av en enda stor lördag så nu ska jag jobba bort allt jag unnade mig :) idag fylldes kylskåpet med nyttigheter. Det märks väl vilka hyllor som är mina!


Jag har funderat fram och tillbaka och nu orkar jag inte bry mig. Här kommer en nakenchock :) på dessa två bilder väger jag samma, 59kg. Alltså ingen förändring på vikten, endast träning och muskelbyggande! De e lite häftigt att se, då min förebild ser ut att vara 80+ gammal. Första bilden är från mars och andra bilden från juni! Kan jag så kan alla! (Notera att celluliter och sånt gosigt  inte syns på bilden, det finns allt det också)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0