Nattsuddande och mat-tips

Återigen pluggar jag på natten. Men jag måste säga att det går sådär. Som om vi inte haft nog med sjukdomar så har Theodors två övre huggtänder precis brutit igenom. Och som vanligt så sover han då oroligt och vaknar ofta = inget bra för min hemtenta. 

Jag vill tipsa om bästa matfusket! Vi har testat pasta som är gjord på bönor, eftersom vi inte äter vanlig pasta. Ena paketet var spagetti av svarta bönor och det andra fettucini av gröna sojabönor. 200gram för 34:-  det är ju inte helt billigt, men vi insåg att det ändå blev 3-4 portioner på en påse och det var väldigt mättande. Smakade som vanlig pasta när man blandade det med köttfärssåsen eller räksåsen som vi hade. Beställde fler paket idag! Att rekommendera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0