Jobb och kitt

Nu är klockan över 02 och jag har jobbat på avenged sevenfold på Scandinavium. Trött tröttare tröttast ställer klockan på 07! Jag måste bara berätta att jag är sjukt stolt över mig själv. Vi har inte råd att byta våra gamla fönster iår då det går på typ 70k. Så istället åkte jag till pmg, köpte kitt och satte igång att renovera. Bort med gammalt kitt, skrapa, tvätta, slipa. Nytt kitt ska på och sen ska de målas! Jag har aldrig gjort detta innan, så jag är nöjd över att jag tar tag i det :) hoppas bara det blir bra! Fönstren vit nu vita, eftersom vi ska måla om huset nästa vår! Det kanske tar hela sommaren men fräscha ska dom allt bli! Puss och Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0