Hemma i verkligheten

Nu är vi hemma igen, med full täckning på mobilen och fullt ös på ungarna! Barnen hade Verkligen saknat katterna så det blev en massa gosande så fort vi kom innanför dörren!

 Idag har jag farit runt som en galning och uträttat ärenden. Ikea, bauhaus, mataffärer! Nu har jag planterat lite nytt på framsidan och andas ut i soffan.

Midsommar var hur bra som helst! Höjdpunkten var att även lilla mormor orkade följa med upp till stugan med resten av släkten. Hon har inte varit där på många många år och midsommar har hon inte firat där på typ 20 år. Det blev dans och lekar, god mat och busiga barn. Fotade hela dagen med min riktiga kamera, så bilder kommer i dagarna när jag hunnit ladda över dom! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0