Onsdag men känns som måndag

Denna veckan har gått otroligt fort. Imorgon är det redan torsdag och snart helg! Helgen är som vanligt fullt upp och även dagarna innan dess. Idag fick jag iallafall goda nyheter, då mitt försäkringsbolag äntligen dömt klart mitt vänstra knä. Även vänster knä får alltså 3% invaliditetsnedsättning. Så skönt att det är klart, jag har ju ändå hållt på fram och tillbaka sen juli 13'. Riktigt klart är det heller inte, då mitt andra försäkringsbolag också skall bedöma, men det blir bara en bonus ifall de bestämmer sig för att punga ut nåt. 

Idag var det progress mätning. 8 veckor av träning på gym, innan dess "bara" periodisk fasta och enstaka promenader. Jag är lite besviken, då de första 4 veckorna visade så stora skillnader. Nu var det inte lika wow, men oavsett så känner jag ju att kroppen förändras. Vikten är dock densamma. Ca 58,5kg. Kanske är jag redo vid nästa mätning om 4 veckor, att visa er framstegen på rumpan ;) vill ju inte nakenchocka er och förstöra eventuell aptit. 
Ena före-bilden är lite mer än ett år sedan, en månad efter T föddes. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0