Bortrövad 24,99-åring

Imorgon (om en timma) fyller jag 25 år!

Jag vill tacka alla underbara som gjorde denna lördagen så bra. Som ni har ansträngt er för att planera och hålla allt hemligt. Jag anade inte någonting, utan blev snarare bara mer och mer irriterad på Sebastian som höll på med sin dator hela tiden och spelade på top-tipset. Nu fattar jag varför han tog datorn med sig överallt, och varför de tog 45min att handla en cocacola i fredags kväll.

Jag vet inte vad under dagen som jag uppskattade mest. Förmodligen att jag fick spendera egentid med er alla, en och en, och att ni verkligen ansträngt er så. Kände mig verkligen älskad. Från att bara få ett brev i handen där det stod "ge detta till den person du hittar vid kopparmärra", till att bli eskorterad runt i alla inrednings och klädbutiker med måste-spenderas-pengar-annars-spelar-Sebastian-v75-för-dom. Så mycket fint jag hittade tillsammans med Louise. Så god lunch och fika jag fick med seppi och Bahar, som sedan ögonbindlade mig genom kompassen och arkaden, och släppte mig i ett rum med ansiktsbehandling. Av terapeuten fick jag nästa brev som ledde mig till Jennie och mer shopping.

Ett par snygga jeans senare så skulle vi "fika". Kikar in genom rutan på moscow för att se om Sofie jobbar. Jennie: nä de där är ju inte Sofie, det är ju en asiat! Det visade sig vara syster Matilda, som tillsammans med Sofie dukat upp med rosé, jordgubbar och choklad. Ny hårfärg och lite klipp och styling, en frisör och en frisörsalong för mig själv!

Vi skynda hem till mamma som väntade med förrätten till oss. Äter av den goda hummercocotten, när lilla Gabriel 2 år gammal dyker upp i uterummet med ett paket. Efter kom alla andra fina vänner.

Kunde inte önskar en mer perfekt dag. TACK ALLA <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh va kul och mysigt!!! Det var du värd!! :) <3

2013-09-01 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0