Helg i stugan

Nu är vi här igen. Förmodligen sista gången i år. Det känns ju lite vemodigt måste jag säga. Igår regnade det som bara den, men vad gör väl det när man har kräftskiva på inglasad altan? Idag skiner solen, men just nu ligger jag i sängen med utmattad bebis. Vet inte vad som är fel riktigt. Ingen sömn inatt då lilleman vart jätte ledsen och han vill helt plötsligt inte ta flaska. Är det tänderna som gör ont? Eller reagerar han på att jag åt skaldjur igår? Usch usch.

Senaste dagarna har jag iallafall ägnat kvällarna åt att beställa kläder till barnen. Farligt när man väl börjar. Det slutade med 18 plagg kläder och två par skor. Hoppas det passar!

Jag har också hunnit tapetsera halva sovrummet :) det blir så bra! Älskar att det är en ljus tapet istället för de blå/grön/grå som var när vi flyttade in. Före och efter bilder kommer så fort jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0