Dåligt bloggande

Nu är way out west igång och jag och barnen är själva igen. Det tar både kraft och energi, därav det dåliga uppdaterandet här. Vi har det allt bra ändå. Idag firades världens bästa Eivor, 85 år, med överraskningskalas! Väldigt trevligt! På eftermiddagen blev vi bjudna på middag hos farmorn och farfarn, så vi har egentligen inte varit själva överhuvudtaget idag. Tur att vi har så många nära och kära. Nu ligger jag och lilleman i sängen efter några timmar på soffan framför netflix. Imorgon ska vi till mölnlycke och shoppa tapeter med farfarn!

Jag fick inte datorn att fungera förut, men jag har några riktigt fina bilder liggandes på kameran :) resultatet av underbara dagar i grebbestad och på lyrön! Ska se om jag kan fixa det imorgon, kliar i fingrarna att ladda över dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0