Baciller och trötthet

Lova klarade en hel dag på dagis idag, trots hennes trötthet och grinighet. Hon hade däremot inte varken ätit eller sovit = rolig eftermiddag. Som tur var så kom gudmödrarna på middag! Annars hade vi nog gått under. Det händer mycket med allt just nu. Sebastian har viktiga möten och både jag och Sebastian börjar plugga på måndag. Kanske känner lilla damen av den inre stressen hos mamman och pappan? Måste erkänna att det dåliga samvetet kryper fram på kvällarna. Om man ändå kunde köpa sig lite extra tålamod? Det är ju ändå inte hennes fel att hon är trött och inte orkar hålla humöret uppe. Jag är lika trött jag, och inte orkar jag hålla skenet uppe hela dagarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0